Про нас


Своєчасна автодіагностика в Києві – це не тільки запорука справності всіх механізмів і систем автомобіля, а й безпека власника і пасажирів. Кожен автомобіліст розуміє, що регулярне технічне обслуговування (ТО) і розумне поводження з транспортним засобом (ТЗ) економить великі гроші, які могли б бути витрачені на капітальний ремонт машини.

Наші професіонали здійснюють всі види робіт:

  • зовнішній огляд;
  • діагностика працездатності основних вузлів авто;
  • заміна деталей і рідин;
  • ремонт.

Часто власнику машини важко самому правильно визначити причину тих чи інших змін у роботі ТЗ. Для якісної і безпомилкової діагностики потрібно володіти досить серйозними знаннями і навичками по влаштуванню і функціонуванню автомобілів. Знаючих і досвідчених професіоналів з автосервісу Ви знайдете у нас!

Необхідність профілактичних перевірок автомобіля

Ось деякі з причин, через які потрібно регулярно обстежувати автомобіль на СТО:

  • механічний знос частин і механізмів;
  • природне старіння матеріалів;
  • витрачання, розкладання або зміна властивостей рідин і мастильних матеріалів;
  • засмічення фільтрів;
  • інтенсивна експлуатація або, навпаки, довгий застій транспортного засобу.

Якщо деякі з рідких компонентів у машині водій може контролювати і міняти сам (моторне масло, масло в коробці передач, антифриз), то інші під силу залити тільки майстру (наприклад, масло в трансмісії, гальмівна рідина або рідина в гідропідсилювачі).

Крім того, кожен розуміє, що непомітні спочатку, навіть дрібні несправності можуть стати причиною виходу автомобіля з ладу надалі.

Рекомендації щодо періодичності перевірок основних систем автомобіля

Зазвичай конкретні рекомендації щодо термінів заміни основних вузлів автомобіля можна знайти в технічній документації до ТЗ.

Наведемо стандартні роботи з ТО автомобіля та їх орієнтовну періодичність:

Заміна паливного фільтра (захист мотора від сторонніх часток) – раз на півтора-два роки.
Заміна моторного мастила (захист швидкорухомих деталей двигуна) – у міру накопичення нагару і твердих частинок, приблизно кожні 15 тис. км пробігу.
Заміна масляного фільтра – разом із заміною оливи.
Зміна шин – у міру того, як стирається малюнок протектора, залежить від інтенсивності їзди та умов експлуатації, приблизно кожні 3-10 років.
Заміна ременя ГРМ (газорозподільного механізму) – строго регламентується інструкцією з експлуатації авто (зазвичай від 50 тис. до 120 тис. км пробігу).
Заміна рідини в КПП (коробці передач) – кожні 3-4 роки або 50-80 тис. км пробігу.
Гальмівні колодки (відповідають за ефективність гальмування, зменшують гальмівний шлях) – підлягають регулярним перевіркам кожні 3-4 місяці, заміні – через 20-50 тис. км пробігу.

Не забувайте, що на якість обслуговування прямим чином впливає якість використовуваних запчастин і матеріалів.

Особливості регламентного техобслуговування авто:

Крім того, що водій сам може визначити, коли його автомобілю необхідне техобслуговування (так зване позапланове ТО), є ще й регламентні роботи, які рекомендують інженери на заводі-виробнику ТЗ.

Розрізняють такі види регламентного ТО:

ТО-1 – проводять кожні 10 тис. км пробігу. Мета – попередити дрібні несправності, здатні стати причиною великих проблем у майбутньому.
ТО-2 – кожні 30 тис. км пробігу. Включає більш складні та об’ємні роботи (зняття і обстеження окремих деталей) з використанням професійного обладнання.
ТО-3 – після 60 тис. км пробігу. Складається з комплексу найскладніших і тому дорогих робіт. Огляд авто проводять на підйомнику, здійснюють комп’ютерну діагностику, перевіряють розвал-сходження коліс. Крім того передбачені процедури із заміни:
моторного масла;
фільтрів – масляного, паливного, повітряного, салону;
свічок запалювання;
ременя ГРМ;
гальмівної рідини.

Крім планового та позапланового обслуговування, пам’ятайте про сезонне ТО: заміна гуми, антикорозійна обробка, зміна рідин та інші операції.

Не нехтуйте ТО Вашого авто! Пам’ятайте, що професійне обслуговування у високоякісному та доступному автосервісі – це тривала та безпечна експлуатація транспортного засобу!